Over Holland Media Combinatie


Ambitie en visie

Holland Media Combinatie wil met haar merken leidende posities in de regio innemen op alle platforms die de consument gebruikt. We willen dit doen vanuit een gezonde economische basis, die ons in staat stelt te investeren, innoveren en groeien.

De merken, producten en diensten van Holland Media Combinatie worden gekenmerkt door een grote betrokkenheid met de mensen in de regio en hun directe leef- en werkomgeving. Via onze sterke en vertrouwde merken bereiken we dagelijks miljoenen mensen met actueel nieuws en relevante informatie uit hun directe leefomgeving. Het gaat om nieuws en informatie die de binding van mensen met de plek waar zij wonen en werken weerspiegelt en versterkt, hen helpt om meningen te vormen, hen raakt en waar veel waarde aan wordt toegekend. De regio is onze kracht en onze basis. Wij staan er middenin, als onafhankelijke waarnemer én als betrokken deelnemer. De passie die we voelen voor de plek waar onze consumenten en onze medewerkers wonen en werken, komt tot uiting in ons merkenportfolio. Wij komen op voor de mensen in onze regio, wij informeren en vermaken hen, geven hen een stem, maar zijn niet kritiekloos. Hierdoor binden en verbinden wij veel mensen en hebben onze merken impact in de regio. Onze merken zijn dan ook sterk in omvang en in kwaliteit en waardevol voor onze adverteerders en andere partners.

De merken van Holland Media Combinatie zijn relevant, hebben impact en voegen waarde toe voor inwoners, bedrijven en instellingen in de lokale en regionale samenleving.


Kernwaarden

Samenwerkend, Innovatief, Klantgericht, Integer

Holland Media Combinatie B.V. maakt deel uit van Telegraaf Media Groep N.V.


Organisatie Holland Media Combinatie

 

Directie
Ferdy Demmers - Algemeen directeur

 

Hoofdredactie print & online
Hugo Schneider - Adjunct hoofdredacteur
GerBen van ´t Hek - Adjunct hoofdredacteur

 

Operations
Tom Stevens


Deel deze pagina: